torsdag 14. januar 2010

Skittentøyspose /Laundry bag


Har vært litt "idetørke" her i det siste, har liksom ikke hatt syfoten helt inne, men så kom jeg på et stoff jeg kjøpte for leenge siden - et stoff som minnet meg om gamle dager og farmors utallige tøyposer til ulike formål. Stoffet ble funnet frem, pyntet med en liten blonde, sydd sammen og vips så ble det en skittentøyspose, eller på engelsk; laundry bag (høres liksom litt flottere ut på engelsk). Som prikken over i`en sydde jeg et lite hjerte i ubleket lin, også pyntet med en liten blonde + en gammel knapp, og hang dette i snora på posen. Legger den i bloggbutikken.

1 kommentar:

  1. Hei! Her var det masse flott! Jeg er urutinert med symaskin sjøl- så det er artig å se dere proffenes resultater :o) Takk for titten, hilsen Elin

    SvarSlett