søndag 31. januar 2010

Pose til telys


Som sagt i forrige innlegg - "det kommer til å bli mer bokstaver". Her kommer "nestemann" i rekken - en telyspose. Posen er sydd i ubleket lin og foret med sort bomullsstoff med hvite hjerter på. Oppheng har den også fått og en liten blonde i bunn av posen. Blonden synes ikke på dette bildet, men hvis du går i bloggbutikken min, vil du se den.
Litt om bildet; Det er ikke alltid så lett å få tatt brukbare bilder til denne bloggen, men nå har jeg funnet frem kokebokstavivet mitt (som med skam å melde ikke blir brukt til kokebøker), vært i bokhyllen og funnet bøker med store og gode bilder - og bruker dette som bakgrunn for bildene mine. For orden skyld; Boken som er brukt her heter VINTERFRYD og er skrevet av Finn Schjøll og Morten Brun. Det er kanskje ikke lov å bruke bilder sånn - ikke vet jeg, men nå har de ihvertfall fått litt reklame her (akkurat som de trenger det:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar