tirsdag 29. desember 2009

Romjulsfri


Det er deilig med fri i romjulen, kan pusle litt rundt i et bedagelig tempo! I går ble det litt vel bedagelig - så - i dag var jeg faktisk tidlig oppe. Installerte med på syrommet med radio og kaffe og tok et dykk ned i stoffene mine. Har vel helt glemt å fortelle at jeg rett før jul kjøpte en søppelsekk med restestoff (kr 300) - det var julaften, 17. mai og bursdag på en gang:) Masse fine stoffer, blant annet et av de jeg har brukt til dagens syprosjekt. Litt ubrukelig var det selvfølgelig også, men fint lite. Dagens prosjekt er en smikepose som kan være fin å ha på badet og som også er grei å ha med seg på tur i og med at den kan knyttes igjen. Legger den i den lille butikken min.

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også på søppelsekkstoffsalg! Når er neste salgdag?

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett