søndag 15. november 2009

Julestrømpe til sambon

Nå har jeg kosa meg veldig og sydd julestrømpe til sambon. Hvorfor - fordi jeg skal bytte kalender med en venninne i år og da blir det jo litt trist for han å ikke få en eneste pakke hele adventstiden - så derfor. Strømpen ble kanskje litt liten, men det kan jo være en sånn "refill" strømpe. Strømpen har jeg sydd av diverse "julete" bomullsstoffer og Elgen kommer faktisk fra Tallin. Videre har jeg trosset alle dyrevernere og "besatt" strømpen med en EKTE pelskant øverst. Min gamle tante - som ikke lengre er her - sparte på det meste, blant annet skinn/pelsbiter, så istedet for å la det ligge i posen sin, eller simpelten kaste det har jeg faktisk brukt det - for her inne er det jo ingen som kan ta oss på det - hi hi. - Ha en fin Søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar