søndag 4. januar 2009

Keramikkverksted i Vollen

Tenkte jeg skulle vise frem et par av tingene jeg har produsert hos Sylvia i løpet av høsten. Fatet var tenkt som julepresang - men selvfølgelig sprakk det, ikke helt ødelagt, men for mye til å gi bort. Så nå står det her hjemme - og det er jeg egentlig ganske fornøyd med! Likeså med vasen - den skal komme i flere varianter - har opptil flere ideer opp i hodet mitt.



http://bloggurat.net/minblogg/registrere/8612556e7ce086b2d7c533dbe73e00efcbe7069b

3 kommentarer:

  1. Hei og hopp. Kjempekoselig side, håper på opdateringer her jeg sånn er alltid moro.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Veldig fint (ikke det at jeg skjonner noe av hvordan du setter disse tingene sammen MEN keep up the good work!! Bildet overst er kjempefint.
    Flinke du,
    klem

    SvarSlett
  3. Dette er kjempeflott Ann,
    - gleder meg til å se fortsettelsen!!
    Klem

    SvarSlett